آموزش خصوصی دیجیتال مارکتینگ

ارسال شده در: دانشگاه یزد | ۰
آموزش تخصصی دیحیتال مارکتینگ در یزد

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت 

 بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

متمم

دیجیتال مارکتینگ شامل چه بخشهایی است؟

آموزش دیحیتال مارکتینگ
آموزش دیحیتال مارکتینگ
  • بازاریابی توسط موتورهای جستجو (SEM) [شامل ترافیک ارگانیک و خریداری شده]
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  • بازاریابی محتوا (Content Marketing)
  • بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • استراتژی محتوا (Content Strategy)
  • تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
  • اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
  • تبلیغات بنری (Banner Advertising)
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ (یا اصطلاح قدیمی آن: تبلیغات موبایلی)
  • بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
  • تولید محتوا
  • بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Marketing)

آموزش دیجیتال مارکتینگ به همراه پروژه عملی

در این دوره آموزشی به همراه آموزش های آکادمی با استفاده از سرفصل های بروز دنیا شما میتوانید بر روی یک پروژه کار کنید و در کنار اساتید دوره تجربه کاری خود را بالا ببرید.

در این دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ یک پروژه به صورت عملی کار می کنیم.

دانلود کتاب آموزشی دیجیتال مارکتینگ

برای آموزش دیجیتال مارکتینگ میتوانید از کتاب های معرفی شده زیر برای شروع یادگیری استفاده کنید

کتاب دیوید اسکات با عنوان قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی را می‌توان یک کتاب مرجع کلاسیک در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال است برای خرید کتاب بر روی تصویر کتاب کلیک نمایید

کتاب The New Rules of Marketing and PR

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت خصوصی و بصورت تئوری و عملی انجام می شود.

درصورت داشتن پروژه عملی توسط کارآموز آموزش و دیجیتال مارکتینگ تخصصی بر روی آن انجام میشود

آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ

پاسخی بگذارید